نگاشته شده توسط: 25mordad | دسامبر 8, 2008

چرا دیگه نمی نوی سم از همه چی ؟

چرا دیگه نمی نوی سم از همه چی ؟

سلام

اول یه تبریک بگم به این عشاق ورد پرس چون من تا حالا این داشبورد جدیدشو ندیده بودم و بعد از 2 هفته که وارد شدم دیدم به به چه خوشگل شدی ام…

و اما دیگه نمی خوام بن وی سم از همه چی ….

راستش یه چند وقتی بود که دنبال بهانه می گشتم برای ننوشتن ولی خدا رو شکر این بهانه رو امروز صبح پیدا کردم … خوب قضیه چیه ؟

صبح ( که چه عرض کنم ظهر ) مثل همیشه  وقتی پای کامپیوتر می شینم یه سری هم به فید ها می زنیم و همین جوری می ریم و می ریم تا می رسیم به این لینک http://links.p30download.com/archives/12277.php .. این لینک از لینکدونی پی سی دانلوده .. عنوانش هم بود سوالاتی جالب و پاسخ هایی باور نکردنی ( تست هوش ) .. خوب ما هم علاقمند به تست هوش و این حرفا رفتیم ببینیم چه خبره …

شروع به خوندن مطلب کردم دیدم اووووو این چقدر شبیه مطلبی که من نوشتم ( مستحضر باشید که هنوز دوزاری بنده نیوفتاده و فکر می کنم بندگان خدا خودشون زحمت کشدند .. ) خوب می ریم پایین تا ببینیم لینک منبعش کجاست … ام م م م   آها …. » منبع: سایت روزنه » ( استحضار داشته باشید که هنوز دوزاری بنده نیوفتاده و فکر می کنم که بندگان خدای سایت روزنه از خودشان این مطالب را ول کرده اند و اصلا هیچ نگاهی هم به مطلب من نیانداخته اند)

پس جستجو می کنیم در گوگل » سایت روزنه » و … آقا خلاصه بگیم … ما هیچ سایتی به نام روزنه پیدا نکردیم که این مطلب ما رو آورده باشه … شما هم یه تست بکنید … ولی یه چیزه با حال دیگه پیدا کردیم و این که شاید هر کی تو هر کجا این مطلب رو نوشته پایینش نوشته منبع سایت روزنه و این سایت روزنشم لینک نیست .. اگه باور ندارید یه نیگا بندازید … ( حالا چرا » بازمانده ها را دفن نمی کنند » را جستجو کردم بماند ) .. اینجا رو هم همین طور

اما جونم واستون بگه از این که پس کی دوزاری ما افتاد؟!!!

یه 2 ساعتی گذشت و ما مشغول کارای خودمون بودیم که یهو به فکرم خطور کرد که برم این کتاب مگا خلاقیت رو که خودم از روش این مطالب رو نوشتم بیارم… رفتم آوردم و دیدم بعععععله … آقا تو این کتاب 6 تا مساله نیست و 10 تا مساله هست  .. در ضمن ترتیب مسائل هم فرق فو کوله .. و نکته باحال تر این که تو کتاب برای مساله 5 نوشته هواپیمایی از دالاس به سمت مکزیک که من از روی هوا هوس نوشتم از ایران به ترکیه و تازه در این لحظه بود که فهمیدم از صبح تا حالا رودست خوردم و الکی فکر می کردم بقیه آدم حسابی هستند ..  و این شد که تصمیمم برای ننوشتن از همه چی مصمم تر بشه .. ..  . . .

راسش اینقدر از دزدی مطالب تو اینترنت بیقه نوشتن و اینقدر مطالب بقیه رو تو اینترنت دزدیدن که من انگشت کوچیکشونم نمی شم … ولی دلم از این خونه که چرا کسی منو تحویل نمی گیره ولی اونی  که مطلب منو می دزده اینقدر تحویل گرفته می شه .. و …. و …. و

شعر نوشت : تموم این حرفا بهانست …….. بهانه های …

اما دوست دارم چند تا نکته رو این آخر کاری بگم …

وبلاگ من از دوم خرداد امسال شروع به کار کرد و امروز 18 آذر کارشو تموم شد ( کاشکی 2 روز پیش تمومش می کردم که هر دو تاریخش بیاد موندنی می شد )

در مجموع دقیقا 200 روز کار کرده که توی این 200 روز 63 تا پست داشتم یعنی تقریبا هر 3 روزی 1 پست و 159 تا کامنت داشتم یعنی تقریبا برای هر پست کمتر از یک کامنت و 14.792 نفر تا حالا از این سایت بازدید کردند که می شه یه چیز تو مایه های روزی 74 نفر ( ای آمار خیلی بدی نیست .. خدا رو شکر )

اولین پستی که نوشتم اینجا این پست بود که در همون روز اول یه چیزی بین 1200 یا 1300 نفر بازدید داشته

از لحاظ آماری بهترین پستی که داشتم برای قضیه جیمیل بوده که 4464 نفر بازدید داشته .

توی 1 ماه بعد از شروع فعالیت وبلاگ پیج رنگ گوگل این وبلاگ به 3 رسید ( الانشونو نیگا نکن که پیج رنکش یکه یه زمانی برای خودش کسی بود و یال و کوپالی بهم زده بود )

تشکر نوشت : از همه برو بچزی که ما رو مورد لطف و رحمت خودشون قرار دادند می تشکریم .. علی الخصوص .. داهداش ( که امیدوارم فعلا فعلا ها بنویسه و مثل من زود خسته نشه ) ای بابا الان دیدم پیج رنکش 1 نشده که همون 3 هست .. ایول بابا

دنبال نوشت : اگه خدایی نکرده کسی وجود داره که از این مزخرفاتی که نوشتم خوشش اومده و ای این وبلاگ رو چند وقت یه بار دنبال کرده آدرس ایمیلشو تو قسمت نظرات بنویسه تا اگه یهویی دوباره خواستیم وبلاگی راه بندازیم ( البته درست حسابی تر از این و قشنگ تر و با هدف تر ) خبرش کنیم … – ایمیل هاتون نمایش داده نمی شه با خیال راحت ایمیلتون رو وارد کنید –

دلیل اصلی نوشت : جونم واستون بگه که واقعیتش اینه که هدف از راه اندازی این وبلاگ مواردی بود که بهش رسیدم ولاغیر.

روانشناسی نوشت : من جز اون دسته آدم هایی هستم که نمی تونم یه کاری رو حتی 1 سال ادامه بدم … اینم یکی از اون کارا … خوب و بدش پای خودم

احوال نوشت : اگه می خواهید از حال و احوال بنده مطلع باشید می توانید سایت های زیر را دنبال کنید:

http://www.mroozi.com

http://www.jireyefilm.com

http://www.gatriya.com

http://www.25mordad.com

چه کار نوشت : شاید تویتری شدیم .. شایدم فرندفردی یا یه چیزه دیگه .. خدا رو چه دیدی ..

خوب خدافظ … زت زیاد


پاسخ

  1. زیاد خودشو ناراحت نکن، شرط می بندم مطلبای دیگت رو هم اگه سرچ کنی به همین نتایج می رسی. یه سری دزد مطب می دزدن، بقیه دزدام به به و چه چه می کنن.
    توی وبلاگستان فارسی اگه بخوای به جایی برسی باید یا دزد باشی، یا زرد نویس باشی یا لابیت قوی باشه(منظورم شبکه های اجتماعی و ایناس) یا خیلی عوضی باشی. یه درصد کمی هم می ذاریم مال کار درستا.
    منم توییتری هستم، ادم کن.
    اگه خواستی بازم وبلاگ راه بندازی من پایم. دوتایی پست میریم. بازم اگه یه موقع هوس کردی مطلب تکی چیزی بذاری، داهداش خونه خودته.

  2. حرف خاصی ندارم فقط اگه رفتی جای دیگه خبرم کن.
    همین


بیان دیدگاه

دسته‌بندی