نگاشته شده توسط: 25mordad | نوامبر 17, 2008

خفه شدیم رفت … این رایحه ی خوش خدمتت و بگیر اون ور

همش به خاطر همین بیت بالا بود که تصمیم گرفتم این متن این شعر رو بذارم تو ایران ترانه ولی خوب هنوز یه خورده روش مشکل دارم اگه کسی می خواد کمک کنه بسم الله … ( اون جاهایی که بولد نوشتم رو شک دارم .. ) خود ترانه رو هم اینجا بشنوید

ترانه از گروه کیوسک – باغ وحش جهانی – آقا! نیگه دار

پشت خط قرمز
زیر خط فقر
سره یه دو راهی  .. گیر کردم
یه ور جنگ و قحطی
یه ور بدبختی
نه می تونم برم نه برگردم
دهقان فداکار
در به در و بیکار
نگفتی علم بهتره یا ثروت ؟
علم بنده پوله
پول تو دست زوره
دنیا با پول و زور میگرده
آقا نیگه دار
آقا نیگه دار من همین جا پیاده می شم
داداش نیگر دار
من همین جا پیاده می شم
ناطق پیش از دستور
سخنران پر شور
ناجیه وضع اقتصادی
مشکلات ما اینه
تبرج و چکمه
طرح امنیت اجتماعی
فساد توی ده
فحشا توی شهر
فساد مالی و اداری
صحبت از فساد شد
حرف فحشا ست
آقای رییس از عمت خبر نداری؟
آقا نیگه دار
آقا نیگه دار من همین جا پیاده می شم
داداش نیگر دار
بیشتر از این مزاحمتون نمی شم
مافیای فوتبال
مافیای نفتی
مافیای موسیقی و شکر
یه لطفی به ما کن
خفه شدیم رفت
این رایحه ی خوش خدمتت و بگیر اون ور
مشارکت مدنی
شد تنبیه بدنی
فکر کردیم وضع بهتر می شه ولی اشتباه کردن
سازندگی رو خریدن و عدالت و فروختن
آخرش اصلاحات و اصلاح کردن
آقا نیگه دار
آقا نیگه دار من همین جا پیاده می شم
داداش نیگه دار
من همین جا پیاده می شم
آقا نیگه دار
آقا نیگه دار من همین جا پیاده می شم
داداش نیگه دار
بیشتر از این مزاحم شما نمی شم

Responses

  1. من می تونم برونم .. برگرد = نه می تونم برم نه برگردم
    ناجیه وضع درست حسابی = ناجیه وضع اقتصادی
    هشدار جز و مدنی = مشارکت مدنی
    حرف نداره کارشون! مشکلات ما اینه،تبرج و چکمه!
    پاسخ :
    خیلی .. خیلی ممنون
    به هر حال در متن اصلی درست شد که از شما ممنونم

  2. 1- نه می تونم برم نه برگردم
    2- ناجی وضع اقتصادی
    3- مشارکت مدنی
    پاسخ :
    خیلی .. خیلی ممنون
    به هر حال در متن اصلی درست شد که از شما ممنونم

  3. دنیا و پول و زور .. می گردن= دنیا با پول و زور میگرده
    پاسخ :
    از شما هم ممنون … در متن اصلی تصحیح شد

  4. بقیه ی آهنگ هاش هم جالبه.
    یه جاش میگه آقای رئیس از عمت خبر نداری؟ 🙂


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

