نگاشته شده توسط: 25mordad | اکتبر 28, 2008

آیا سرور های جی میل مشکلی پیدا کرده اند؟

حدود دوازده ساعت پیش مثل همیشه تقاضای ورود به جیمیل خود را به مرورگر وبم دادم خلاصه خودمونی بهتون بگم روی دکمه جی میل تولبار فایر فاکس کلیک کردم .. ولی نتونستم داخل شم .. چرا … چون پیغام می داد که سرعتت کمه و یا این درخواست بیشتر از حد معمول طول کشیده و خلاصه از basic HTML view استفاده بکن .. منم خیلی دقت نکردم و فکر کردم که سرعت اینترنتم پایین اومده ( عکس زیر )

… بعد از چند ساعت که دیدم سرعت اینترنتم خوبه .. به سرور های گول مشکوک شدم .. چون از طرف دیگه وارد گوگل تالک هم نمی شدم… خوب یه راه دیگم وجود داشت و اون بنا به پیشنهاد گوگل استفاده از https به جای http بود .. خوب منم تست کردم و به راحتی وارد جی میل شدم

سوال اول این که من نمی دونم این مشکل برای من پیش اومده و یا بقیه هم با این مشکل روبرو شدن

سوال دوم این که اگه بقیه هم این مشکل براشون پیش اومده به نظر اونها قضیه چیه ….

بعدشم این که من یه جستجو هم زدم ببینیم مطلبی راجع به این موضوع پیدا می کنم یا نه … که هنوز پیدا نکردم

و در آخر این که بسکی ما تو مملکت گل و بلبلی زندگی می کنیم من اولش شک کردم که گوگل آی پی های ایران رو بسته ولی تئوری شک من از طرف خودم فوری رد شد

به هر حال اگه برای شما این مشکل به وجود اومده نظر خودتون رو بگید و اگر هم که تو این 10 یا 12 ساعت هیچ مشکلی با جی میلتون نداشتید بگید که ببینم مشکل این جی میل من کجاست

پی نوشت : کمک می طلبیم ؛ برای رفع مشکل احتمالی و یا حدس زدن در مورد مشکل احتمالی ..

پی بعدی نوشت : به هر حال با کلیک روی گزینه Try using https مشکلم عجالتا رفع شد ولی همچنان ادامه داره .. در ضمن چند ساعتی هست که گوگل تالک وصل شده

Responses

  1. برای من این مشکل قبلا به وجود اومده که همین جوری حلش کردم. ولی الان راحت می رم تو جی میل


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

