نگاشته شده توسط: 25mordad | ژوئیه 10, 2008

این نقطه سیاه گوشه سمت چپ بالای gmail چیه ؟

امروز داشتم میل چک می کردم که نگاهم افتاد به یه نقطه تقریبا سیاه در گوشه سمت چپ بالای Gmail

اولا خیلی تعجب کردم که چرا تا حالا ندیدمش یا چیزی در موردش نخوندم … بعدشم که دست به دامان گوگل شدم برای این که بفهمم چیه ؟!

سرچ کردم what is the black point at gmail left up

تو جواب هایی که اومد این صفحه تقریبا کامل بود .. ولی اونم تقریبا مثل من نمی دونست چیه و یه مسابقه گذاشته بود  و تازه یه تی شرت هم جایزه می ده

چیزایی که من فهمیدم :

1 – تو IE کار نمی کنه و تو فایر فاکس کارمی کنه

2 – یه آیکون 10 در 10 پیکسل هست

3 – که از وسط به دو نیم شده

4 – نصفش سیاه و نصفش خاکستری

5 – یه عکس inline نیست

6 – و شما نمی تونید های لایتش کنید

7 – و کلیک راستم براش معنی نداره

8 – گوگل هم در موردش هنوز هیچی نگفته

9 – خلاصه هر کی می دونه بگه که .. یه تی شرت TechCrunch می گیره

همه جور نظری راجع بهش هست ولی نظر من اینه که :

این نقطه را اگه از نظر هنری نگاه کنیم مثل ورق زدن یه صفحه کتاب هست که داره صفحه جی میل ورق می خوره…

البته بعدش که به این نظر فکر کردم یه جایی هم دیدم که نوشته : » جی میل می خواد از نسخه بتا در بیاد »

پس شاید خیلی بی ربط نباشه اگه بگیم که جی میل داره ورق می خوره .. خلاصه این پیش بینی منه … شما چی فکر می کنید ؟ البته ما تی شرت نمی دیم ولی هر کی درست بگه شاید تونستیم به عنوان جایزه یه چیزایی دیگه براش جور کنیم


پاسخ

  1. معلومه از اون موجوداتی هستی که زیاد کلید می کنند! خصوصن روی چیزای ریز چس پیکسلی! موفق باشی جوان…

  2. نكته جالبي بود تا حالا دقت نكرده بودم بهش!

  3. خیلی جالب جالبه ، منم الان دارم میرم نگاه کنم ببینم چه خبره!

  4. سلام
    اینجور چیز ها بیشتر جنبه ی تزئینی دارن و نباید بهشون اهمیت داد 😉

  5. تو تکرانچ هم گفتم ! این نقطه رنگی که بالا میاد در واقع بوردر سه iframe هست. در فایرفاکس اگر border یک iframe را مشخص نکنی خودش براش مقدار می گذاره و گوگل در استایل هاش برای سه iframe اش فراموش کرده این مقدار رو ست کنه
    برای درست شدنش کافیه کلاس invframe رو به اینصورت عوض کنه :
    .invfr
    {
    position: absolute;
    left: 0pt;
    top: 0pt;
    z-index: -1;
    width: 0pt;
    height: 0pt;
    border:none;
    }

    حالا تو دعا کن ما همون تی شرتشون رو ببریم
    پاسخ : آره ، اینم خوندم .. ولی نظر من همونه ..چون اینا به گوگل ایمیل زدن و گفتن ولی گوگل نه درستش کرده و نه جواب داده

  6. این بابا هم می گه یه ای فریم بیش نیست
    http://digg.com/tech_news/Do_you_see_a_black_dot_on_your_GMail_too?t=16636168#c16636168

  7. من یه کتاب پیش گویی دارم مال بابای نوستراداموسه. اونجا پیشبینی کرده این اتفاق شوم نشان دهنده ی آخرالزمانه. کم کم این نقطه بزرگ و بزرگ تر می شه و یهو تمام صفحه ی گوگل رو می گیره . بعدش بوووووووووووومب دنیا منفجر می شه

  8. این نقطه نشون میده اسلام در خطر است . مرگ بر آمریکا – مرگ بر اسرائیل مرگ بر ….

  9. این نقطه کار یه مهندس قزوینی یه که تو گوگل کار میکنه ومنتظر خم شدن ودقت کردن میمونه

  10. اين نشون ميده چقدر آدم بيکار هست الان بچه هاي ژاپني دارن بمب اتم ميسازن تو به نقطه بالا سمت چپ گوگل گير دادي
    آخه کدوم … اي مياد دفترشو از بالا ورق بزنه که گوگل دوميش باشه
    لطفا قبل اينکه بخوايد به چيزي گير بديد فکر کنيد
    با تشکر
    پاسخ :
    اولا بچه های ژاپنی بمب اتم نمی سازن و این بچه بسیجی های خودمونن که فعلا دارن بمب اتم می سازن … بعدشم ورق زدن یه کتاب به این بستگی داره که چپ دست باشی یا راست دست و کدوم طرف مغزت کار بکنه ربع کره چپ بالا یا ربع کره چپ پایین یا ربع کره راست بالا یا ربع کره راست پایین … از همون طرف هم کتاب و ورق می زنی ..
    لطفا قبل از این که به چیزی که یه نفر گیر داده ، گیر بدید از ربع کره های مغزتون یه کاری بکشید
    بدون تشکر
    اگه یه کم تند حرف زدم بهت بر نخوره الان از یه چیز دیگه عصبانی هستم

  11. از لحاظ هنري هم اگه نگاه نكنيم ممكنه به ما بگه كه شما داريد با فايرفاكس كار ميكنيد

  12. گوگل یا شما با فایرفاکس ورق رو بر می گردونید!

  13. تو اپرا کار نمیکنه!

  14. شايد براي اينه كه اكر كسي از اينترنت و نظرات شما خوشش نمياد بعنوان هدف براي تير اندازي استفاده كنه

  15. جواب پويا از همه كامل تره .. بعد از اين خواستي گيك بازي دربياري هماهنك كن با اي تي بازا

  16. به نظر من بهتره اصلا با فایر فاکس نرید
    مشکل هم احتمالا به فایر فاکس بر میگرده نه گوگل

  17. من میگم گوگل دنبال استخدام کردن آدم های الافه تو یکی رو حتما استخدام میکنه

  18. شاید من رو هم که نظر دادم استخدام کنه……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

  19. اون یه بچه سیاه چالست

  20. میتونه یه anti virus هم باشه چون تو موبایل وقتی kasper sky نصب میکنی یه چیزی شبیه این میاد بالای صحفه میاد…………………………………………..

  21. man alan ba tamam mororgaram negah kardam ama nabood?!!
    پاسخ : بالاخره این داستان هم تموم شد … شاید بعضی ها که می گفتند یه باگ هست ، درست می گفتند

  22. […] لحاظ آماری بهترین پستی که داشتم برای قضیه جیمیل بوده که 4464 نفر بازدید داشته […]


بیان دیدگاه

دسته‌بندی