نگاشته شده توسط: 25mordad | ژوئن 16, 2008

زندگی و مرگ از دید : شاملو ، هدایت ، اخوان و مشیری

از مهدی اخوان ثالث درباره زندگی و مرگ

زندگی را دوست می دارم

مرگ را دشمن

وای ! اما با که باید گفت این ، من دوستی دارم

که به دشمن خواهم از او التجا بردن ؟!

و فریدون مشیری :

در راه زندگی ،

با این همه تلاش و تمنا و تشنگی ،

با این که ناله می کشم از دل که : آب … آب …!

دیگر فریب هم به سرابم نمی برد !

صادق هدایت :

همه از مرگ می ترسند

من از زندگی سمج خودم

احمد شاملو :

آیا تلاش من یکسر بر سر آن بود

تا ناقوس مرگ خود را پر صدا تر به نوا آورم

پی نوشت : من هم از زندگی سمجم خودم می ترسم.

توصیه نوشت : این 4 عکس برای بک گراند دسکتاپ یا والپیپر ( Desktop background یا Wallpaper )مناسب است ، از دست ندهید.

منبع : دیوار اتاقم ، { و البته خانم لیلا خادم زاده – انتشارات شایسته }

Responses

  1. خداییش حال کردم ـ دمتون گرم
    ای ی ی ی ی ی ی ولللللللللللللل

  2. هدایت اسطوره بی بدیل نویسندگی نوین ایران بود که دیگر مثل آن نخواهد آمد روانش شاد

    ای ول


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

